lördag 12 december 2009

MAMMA BLOGGAR

Vi köpte oss en ny resväska idag. Till slut fick jag övertalat Jonas om att ta min favorit! Han ville ha en grå tråkig väska, men han ändrade sig äntligen när jag kom med argumentet att den blå blir mycket lättare att känna igen och det är mindre chans att någon annan tar fel. Skam den som ger sig alltså! *Ler*

Jag sprang även in på Lindex för att köpa något litet till Alex, men jag hittade ingenting! Det hör inte till vanligheterna då jag annars gillar Lindex barnkläder, men inte idag! Så istället fick detta linnet följa med hem till min garderob. Jag får lite dåligt samvete över all shopping jag gjort på sistone, men det lättar jag snabbt igen genom att ta med några hundralappar mindre till Teneriffa. ;) Dessutom hade jag en kupong med 30%

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar