onsdag 9 december 2009

MAMMA BLOGGAR

Idag är det bara 2 arbetsdagar kvar, sen är det äntligen helg! Hela lördagen ska vi tvätta och packa! Vi har inte ens börjat planera vad vi ska ha med oss, men det är ju bara en solsemester så det behövs nog inte allt för mycket saker.

Jag tror inte jag tar med mig så mycket fickpengar heller, mat och dryck ingår ju i resan och jag tänker inte shoppa något större där nere. Det vi i så fall lägger pengar på är att hyra en mc, det hade varit underbart om jag och Jonas spenderade en heldag på hojen! Så hoppas verkligen det finns mc uthyrning i närheten dit vi ska!

Denna bilden tog vi i Portugal när vi var där i somras, jag hade tänkt ta en likadan bild för varje utomlandsresa vi gör. Det kan vara kul att se skillnaden på vår skatt. Tveksamt dock om vi lyckas få en lika bra bild igen...

Hoppas ni får en bra dag!!

3 kommentarer:

  1. Skulle ni till Teneriffa? Jag har också varit där i December och det kan bli kallt, så ta med tröjor. Ett litet tips!

    SvaraRadera
  2. kan jag få krypa ner i din väska å följa me till solen? ;)
    ja förhoppningsvis kan du komma nästa gång istället :) hoppas du inte jobbar bara :p
    hör av dej när ni e hemma igen så kan vi ses :)
    kram kram

    SvaraRadera
  3. Jenny: Japp Teneriffa. Jag har med lite tröjor och en jacka, kommer behövas om vi hyr mc. =)

    Melissa: Jaa, vi får höras av när jag är hemma igen! =) Kram Kram

    SvaraRadera