måndag 18 januari 2010

ROUTE 66 + VALLEY OF FIRE

Nu har vi bokat vår drömresa! 31 maj-16 juni 2011 ska vi göra en mc resa genom USA på route 66. Från Chicago till Las Vegas. Jag tror inte jag behöver säga så mycket mer än att det kommer bli grymt! Ett riktigt roligt och spännande äventyr!

Så här står det på sidan där vi bokade resan:
Detta är ett 17 dagars äventyr på två hjul. Vi kör genom 9 stater,
3 tidszoner och 4000 km.
Du kommer att få:
- helikoptertur över Grand Canyon
- vistelse på Kellinger Ranch
- möta indianer
- korsa öken
- besöka Universal Studios
- spela i Las Vegas
- världens bästa Blues upplevelser i vackra Chicago
och köra in i solnedgången vid Santa Monica Piir.

Detta är turen genom själva hjärtat av USA - du kommer att uppleva ett levande museum - där naturen plötsligt byter karaktär, likaså kulturen - vi lovar det blir ett minne för livet! Ska du bara på en resa i livet är detta den du bör välja!


Lite bilder från deras turer:

Men äventyret tar inte slut där.. I Las Vegas ska vi säga ja till varandra. Vi kommer bli upphämtade av en limousin på hotellet som sedan tar oss till Valley of fire. Med oss finns en präst, fotograf och vittne. Annars är det bara jag och Jonas i den underbart fina naturen.


Så.. Det var mitt sista inlägg, inte så illa va? *Ler*

Nu ska jag gotta mig med planering, av mitt bröllop!! Helt sjukt och ofattbart, men jag njuter mer än någonsin. Jag ska hitta den perfekta klänningen, slöjan, skorna, brudbuketten och för att inte tala om ringen!! *Ler*

Jag har haft lite planer på att skaffa en blogg om bröllopet, men jag tror jag skippar det..? Jag får se, skaffar jag en så gör jag det i veckan. Så på söndag behöver ni inte klicka in här mer, men tack till er som gjort det hittills! Men nu ska jag njuta av mitt liv och mina killar ifred. ;)

Hejdå!

11 kommentarer:

  1. Vilken överaskning!!!
    Grattis på er/ Keirol med familj

    SvaraRadera
  2. JÄTTEGRATTIS! Underbart med giftermål. Vi ska åka nu till sommaren :) Ha en underbar resa och ett fortsatt underbart liv, var kul att läsa din blogg :)

    Mia

    SvaraRadera
  3. Stort grattis!! Skoj att ni ska gifta er! Ser helt underbart ut på bilderna:)... hade vart skoj å ses snart:)... ha d bra!! Kram veronica

    SvaraRadera
  4. JÄTTEGRATTIS till det kommande bröllopet!! Vilken otroligt häftig upplevelse ni säkerligen kommer få! Bara resan i sig och sedan att även ska gifta er där!

    Som jag skrivit förut önskar jag er lycka till i framtiden, till att bli en blivande fru och allt annat som kommer hända!

    Tack!
    Johanna

    SvaraRadera
  5. Wow, vilken grej! Minne för livet lär det bli! Kan förstå om du slutar fast lite synd är det att man inte får följa med på "resan" ;-)

    SvaraRadera
  6. GRATTIS!! :D Gud vad kul både med resan å giftermålet!! Får man fråga vilket datum det blir under de 2 veckorna?? :P

    Kram!!

    SvaraRadera
  7. Ska ni lämna Alex i 2,5 vecka??

    SvaraRadera
  8. Keirol, Mia, Veronica, Johanna, Jessica: TACK! =D

    Pilla: Vet inte exakt än.. Men skulle gissa på 14 eller 15:e juni. =)

    Anonym: Japp! Alex kommer vara hemma med farmor, farfar och mormor. Kommer gå kalas!! Men klart att jag och Jonas kommer ha en enorm stor längtan till honom.

    SvaraRadera
  9. Superstort grattis till er!!!! Åååh va roligt att ni ska gifta er!!! Önskar er stooort lycka till!!
    Jag hoppas att vi kan träffas snart tjejen!!! Det va evigheter sen vi hade lek & bus möte med våra prinsar!!
    många kramar

    SvaraRadera
  10. Åh, låter såå underbart! Blir avis :)

    SvaraRadera